onsdag 4 december 2013

4. Förväntan

December månad är fylld av förväntan inför jul av både stora och små. Visst är det kanske mest de mindre som längtar efter julklappar och tomten...men jag tror nog även många vuxna gör det med på olika sätt. Jag, och jag tror faktiskt Svante med, tycker det är kul med paket både att ge och få. Tycker det är jättespännande att se vad mina nära hittar på :-) Det är okej att vara vuxen och tycka om paket och överraskningar med ;-) 
Just nu sitter jag dock på tåget hem, äntligen....har hemlängtan så det skriker! Trots härligt dygn i Malmö med Cina och lite go tid med mamma, brorsan och Ida o Växjö så är jag nu helt slut...som en liten trasa...har dessutom fått mer nervpåverkan från nacken, ganska kraftigt ner i benet. Inte kul och jag kämpar med alla känslor som kommer med det...
Men jag känner även förvänta!!! Förväntan över att komma hem till min familj, adventspyssla lite ( om jag orkar..men har fått massa inspiration) och framför allt att se hur det går med Svantes nya köksprojekt!!!! Ska bli kul att se! 
Ha en skön onsdag i förväntningarnas månad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar