lördag 2 november 2013

Till minne av våra kära som inte är med oss längre....

Idag när jag hade lite mysig kvalitets tid med mina söner och Svante jobbade så letade vi upp de barnmatsburkar som Svante sparat sedan länge....Hans tanke hade varit att göra något med dem, exempelvis lyktor. Idag gjorde vi verklighet av hans ide.
Till minne av våra älskade släktingar som lämnat oss...Till en början tänkte jag såklart på min pappa  som hastigt lämnade oss för 3 år sedan 57 år gammal, sedan lilla mormor som gick bort i år...Men sen kom jag på fler och fler i min, Svantes och barnens närhet som faktiskt saknas av oss otroligt mycket och då var det självklart att vi skulle göra många lyktor för alla!! <3 
Det blev så fint!! Tänk vad man kan göra med barnmatsburkar och ståltråd ;-)
Till er från oss.....vi saknar er så otroligt mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar