måndag 18 november 2013

Energipåfyllning på skilda håll idag....

Svante har ett kvällspass på jobbet och fick skönt nog börja först klockan 14 idag så han fick en skön, lugn förmiddag hemma. Sen är det ju krig ikväll!! ;-) Leksand möter Växjö Lakers! Stackars Svante missar matchen eftersom han jobbar men han pratade om att ta på sig den knasiga Leksands raggsocken jag stickat :-D ( mitt livs första raggsocka egenhändigt gjord...lärt mig via youtube, men hälen lyckades jag få ut och in..haha...så nu får jag försöka göra samma fel på den andra...) När han premiärprovade den i lördags så vann ju Leksand...tror dock det kan se lite knasigt med en raggsocka på badvakten :-)
Själv får jag är jag i Växjö och får äran att se matchen med min mamma och lillebror. 
I eftermiddags när jag kom med tåget så möttes jag av min bästa vän Ida och hennes lille son Malte. Vi gick och fikade och då dök även hennes äldsta dotter Linn upp. Vi hade en jättemysig stund och sedan blev det även lite shopping av tomtekläder till Malte. Han satt i vagnen och provade snällt det vi föreslog :-)

Vänner och familj är fantastiska energipåfyllningar! Känner mig fantastiskt lyckligt lottad som har underbara människor runt mig var jag än befinner mig <3
Ha en skön måndagkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar